Description
Kolekcja brzmień przygotowanych przy współpracy Michaela Blaira i firmy Sontronics Microphones, dźwięki brzmień industrialnych, bluesowych, etnicznych, orkiestrowych wraz z rytmami w formacie MIDI. Częścią zespołu, który wykreował takie brzmienie był perkusista i perkusjonista Michael Blair. Jego bardzo osobliwy zestaw instrumentalny, na który składały się normalne bębny oraz dziwaczne elementy, puszki na śmieci, meble z sypialni i stare ramy rowerów idealnie pasował do brzmienia, którego szukał Waits. Z połączenia sposobu gry i ekspresji Michaela oraz brzmień rodem ze składnicy złomu wyszła bogata i użyteczna gama tekstur muzycznych podkreślających pogmatwane historie przekazywane przez Waitsa. Michael Blair po Rain Dogs zagrał także z Waitsem na płycie i w trasie Franks Wild Years, a później brał udział w nagraniach do płyt Spike Elvisa Costello (1989) i Magic and Loss Lou Reeda (1992). Album Spike był największym komercyjnym sukcesem Elvisa Costello i do dzisiaj uznawany jest za odważny brzmieniowo. Michael wniósł także swoje unikalne brzmienie do nagrań poważanego producenta Hal Willner, na albumach powstałych w hołdzie dla kompozytora Kurt Willa, poety Allena Ginsberga, Walta Disneya, Charlesa Minusa i przy współpracy z awangardowym reżyserem teatralnym Robertem Wilsonem. UWAGA! Zgodnie z ustawą procedurze zwrotu nie podlegają produkty, które chronione są prawami autorskimi np. oprogramowanie, płyty CD/DVD z muzyką itp. jeżeli fabryczne opakowanie zostało naruszone.
apfino, relokowane sektory, czuję się głupia, darmowa alternatywa dla autocad, nowy wirus, windows 10 opinie 2019, mapa biznesu, hp p1102w driver, sieć 6g, każda z podanych liczb ma rozwinięcie dziesiętne okresowe podkreśl okres, senior software engineer zarobki, sekurak bezpieczeństwo aplikacji webowych, delta miejsca zerowe, syriusz std, zatrudnie pracownika, rozdzielanie pliku pdf